--.--.--



2009.05.10

アー写撮影

090510.jpg

4 bonjour's partiesのアー写がいいかげん古いので、撮影しました!
今回がっつり合成で行こうと思い、スクリーンを貼り撮影。
スタイリングはシータのサトシ君に、ヘアメイクはみゆちゃん、撮影はベティ。
この場を借りてみんなありがとう!
みんなのミラクルなアイデアで私が思っている何倍も4bonらしいものが出来そう!
アイデアが集まって出来るミラクルってやっぱりすげえ!

植野君は、求めていないのに(いや求めているのかも)
必ずジョジョのポーズをしてくれます。

某ブランドから衣装協力してもらったのですが、
すごくみんな似合ってたので、ライブの衣装でも着たいなあ!
今日ブランドさんのほうから写真チェックがあるのでドキドキです!


The artist photos of 4bp is too old, so we took new one.
I wanted to synthesize the photos that were taken on the white screen.
Staff are styling is Satoshi,hair and make is Miyu and Photographer is Betty.
Their idea made miracles!
Thank you their help! They are sooo professional!

Ueno of 4bp always poses JOJO (Japanese comic) .It's funny.
We borrowed clothes from the brand.
The members suited the clothes.
We want to fit it for shows!!!
この記事へのトラックバックURL
http://lifrecords.blog70.fc2.com/tb.php/63-001bb9fc
この記事へのトラックバック
この記事へのコメント
管理者にだけ表示を許可する
 
home | label | shop | blog | contact us
Copyright (c)2007 Lost in Found Records. All Rights Reserved.
